Reklam hesabınızda bütçeniz var olduğu sürece reklamlarınız da yayında kalacaktır.

Dileğiniz zaman reklamlarınızı duraklata bilir veya yayına alabilirsiniz. Kullandığınız reklam yayınlama yöntemi, bütçenizin ne kadar sürede tükeneceğini belirleyebilir.

Bütçeniz sınırlıysa, reklamlarınızın gün boyunca ne sıklıkta gösterilmesini istediğinizi belirlemek için “standart” veya “hızlandırılmış” bir reklam yayınlama yöntemi seçin. Kampanya oluştururken ortalama bir günlük bütçe belirlersiniz. Bu bütçe, söz konusu kampanya için günlük olarak ortalama ne kadar harcama yapmak istediğinizi belirler (bir günde ortalama günlük bütçenizden daha düşük veya bazen biraz daha yüksek tutarda borçlandırılmanız mümkündür). Ortalama günlük bütçenize ulaşıldığında, o gün için reklamlarınızın gösterimi durdurulur.

Çoğu reklamverenin bütçesi, potansiyel müşteriler reklamlarını tıkladığında kullanılır. Reklamınız ne kadar sık tıklanırsa, ortalama günlük bütçeniz de o kadar hızlı tükenir. Kampanyanızın reklam yayınlama yöntemi, belirli bir günde reklamlarınızın ne kadar hızlı gösterileceği ve bütçenizin ne sürede tükeneceğini belirler.