İyi sonuç veren anahtar kelimeler, yerler, saatler ve cihazların hangileri olduğunu belirledikten sonra, tekliflerinizi buna göre ayarlayabilirsiniz.

Tekliflerinizi değiştirebileceğiniz durumlardan birkaçı aşağıda açıklanmıştır:

  • Yüksek dönüşüm oranına sahip ortalamanın altındaki tıklama başına maliyet (TBM): Örneğin, bir anahtar kelimenin tıklama başına maliyeti (TBM) düşük olmasına rağmen her tıklamayla iyi dönüşüm sağlıyorsa bu anahtar kelimenin maksimum TBM teklifini artırmayı deneyebilirsiniz. Bu, söz konusu anahtar kelime için reklamınızın ortalama konumunu iyileştirerek daha fazla gösterilmesini sağlayabilir.
  • Düşük dönüşüm oranına sahip ortalamanın üstündeki TBM: Bir anahtar kelimenin ortalama TBM'si yüksekse ancak tıklamalar nadiren dönüşümlerle sonuçlanıyorsa, bu anahtar kelimenin maksimum TBM'sini düşürmeyi deneyebilirsiniz. Düşük bir maks. TBM teklifi, reklamınızın söz konusu anahtar kelime için ortalama konumunu, aldığı gösterimlerin ve tıklamaların sayısını ve sonuç olarak da maliyetini düşürebilir. 
  • Belirli saatlerde düşük trafik: Performansınızın daha güçlü olduğu yerlerde tekliflerini artırmayı düşünebilirsiniz. Ya da belirli saatlerde mağazanızda daha az yaya trafiği oluyorsa, işletmenize daha fazla müşteri çekmek üzere bu zaman aralığı için tekliflerinizi artırabilir ve promosyon teklifleri içeren reklamlar yayınlayabilirsiniz.

Tekliflerde değişiklik yaparken göz önünde bulundurulması gereken birkaç :

  • Tekliflerinizi küçük oranlarda değiştirin: Ardından, tekrar düzenlemeden önce anahtar kelimenizdeki değişiklikleri ve tıklamaları arayın. İnternet trafiği sürekli olarak değişiyor, bu nedenle tekliflerinizi düzenli olarak yeniden değerlendirmek önemlidir.
  • Kalite puanınızı iyileştirin: Maliyetleri artırmadan reklamınızın konumunu yükseltmek mümkün. Anahtar kelimenizin Kalite Puanı ne kadar yüksekse, belirli bir reklam konumu için o kadar az; ne kadar düşük olursa da o kadar çok ödeme yaparsınız.