Google reklamlarında sabit maliyetlendirme yoktur. Reklam başlangıç bütçenizi kendiniz berlileyebilir veya rekabetinize uygun bütçe önerileri için Google Ads Hesap uzmanlarından analiz ile birlikte öneri bütçe alabilirsiniz.

Google Ads Maliyet Hesaplama

  • Google reklamlarınızın maliyetlerini kontrol edebilirsiniz.
  • Reklam sıralamaları, reklam gösterimi için yeterince yüksek olması gerekse de harcamak zorunda olduğunuz minimum bir tutar yoktur. Ortalama bir günlük bütçe belirleyerek paranızın reklamlarınızda nasıl harcayacağını belirleyebilmek mümkün.

Hedeflere Göre Teklif Verme Stratejisi

Kullanıcılar Google üzerinde her arama yaptığında, Google Ads arama sonuçları sayfasında hangi reklamların gösterileceğini, bu reklamların sayfadaki sıralamalarını ve herhangi bir reklamın gösterilip gösterilmeyeceğini belirlemek için bir açık artırma uygular. Reklamlarınızın bu açık artırmaya girebilmesi için, öncelikle nasıl teklif vermek istediğinizi seçmeniz gerekir.

  • Tıklama, gösterim veya dönüşüm elde etmek gibi odaklanmak istediğiniz hedeflere göre bir teklif verme stratejisi seçmeye çalışın.

 

Google reklamlarınıza yapılan tıklamalara odaklanmalısınız.

Bu, tıklama başına maliyet veya TBM teklifi olarak bilinir. Web sitenize trafik çekmek istiyorsanız TBM teklifi verme yöntemini öneririz.

 

 

 

 

Görüntülenebilir gösterimlere veya reklamınızın görüntülenebilir bir yerde gösterilme sayısına odaklanın.

Bu, bin görüntülenebilir gösterim başına maliyet veya gBGBM teklifi olarak bilinir. Markanızın bilinirliğini arttırmak isterseniz gBGBM teklifi verme yöntemini öneririz. BGBM teklifinin yalnızca Görüntülü Reklam Ağı kampanyalarında kullanılabileceğini unutmayın.

 

 

Dönüşümlere veya kullanıcıların, reklamlarınızdan birini tıkladıktan sonra web sitenizde belirli bir işlemi yaptığı zamana odaklanın.

Bu, edinme başına maliyet veya EBM teklifi olarak bilinir. Satın alma veya kaydolma gibi dönüşümlerle ilgilenen deneyimli Google reklamverenleri için EBM teklifi verme yöntemini öneririz.