Sosyal Medya’da Kampanya Kurgulamak İçin Bilmeniz Gerekenler

Herhangi bir kampanya kurgulayarak müşterilerinizi sosyal medyada etkileşime geçirmek ve satış yapabilmek için bazı ipuçlarımız var. Kampanya kurgusu için dönemleri, özel günleri ve gelişen önemli olayları fırsat bilerek sosyal medya reklamı oluşturmak en avantajlı zaman dilimlerindendir.
Örneğin: Sevgililer günü, yılbaşı, anneler günü veya babalar günü gibi özel günler de ürünlerinizin bu kampanyalara uygunluğunu şekillendirerek ilk önünüzdeki fırsatı değerlendirebilirsiniz. Bu günler için herhangi bir uygun ürününüz veya hizmetiniz bulunmayabilir ancak en basit örnek olarak bu özel günleri kutlayıcı duygusal içerikler oluşturarak belirlemiş olduğunuz hedef kitleye reklam çıkmanız veya etkileyici bir paylaşım yapmanız bile marka bilinirliğiniz açısından oldukça faydalı olacaktır.

Markanıza yüksek etkileşim getirecek kampanyaları nasıl yapacağınızı bilmiyor iseniz ve fikir edinmek istiyorsanız gelin etkili sosyal medya reklamları hakkındaki ipuçlarını hep beraber inceleyelim.

İlgili resim

Ürün/Hizmetlerinizi Kampanyalar ile Harmanlayın

Kullanıcılar her zaman fırsatlardan faydalanmayı sever. Hatta fırsatları öngörerek beklemede kalırlar. Tam bu anları yakalayarak oluşturacağınız kampanya ile potansiyel müşterilerinize cazip gelecek fırsatlar oluşturmalısınız. Hayatımız boyunca neredeyse hemen hemen herkesten “Şu ürünü şu kampanyadan şu kadar indirimle aldım” gibi cümleleri sık sık duyabilirsiniz.

Örneğin mutfak aletleri ve ev elektronik ürünleri sattığınızı farz edelim, Anneler gününde çok güzel bir kampanya hazırlayarak ürünlerinizi doğru kitleye ulaştırabilmeniz için yapmanız gereken şeyler; doğru fiyat, doğru kurgu ve doğru reklam optimizasyonu.

Ürün ile seçeceğiniz özel gün arasındaki bağı kurmak için:
“Anneler gününe özel, tüm mutfak aletlerinde %20 indirim!” gibi dikkat çeken ve kampanyayı anlatan akıcı başlıklar tercih edebilirsiniz.