Görüntülü Reklam Ağı internette arama gerçekleştiren kullanıcıların %96’sına ulaşır!

İnternette arama gerçekleştiren kullanıcıların %96’sına ulaşan görüntülü reklam ağı, en çok tercih edilen Google Ads türlerinden biridir. GRA kampanyaları ile potansiyel müşterilerinize internet ortamında her kanaldan ulaşabilmeniz mümkün olduğu gibi işletmenizin marka bilinirliğini artırmak, ürün veya hizmetlerini daha fazla kişiye ulaştırabilmek için görüntülü reklam ağı her işletmenin tercih edebileceği bir reklam türüdür.

Nasıl Hedeflenir?

Görüntülü Reklam kullanıcılarına bir çok hedefleme yöntemi sunmaktadır Konu, ilgi alanı, kelime ile hedeflemeler gerçekleştirebilirsiniz.

  • Konu ile hedefleme, seçtiğiniz konu ile ilgili doğrudan alakalı sayfalara reklam yerleştirmenize olanak tanır.
  • İlgi alanı ile hedefleme, Görüntülü Reklam Ağında belirli konulara ilgi göstermiş olan ziyaretçilere ulaşmanıza olanak tanır.
  • Kelime ile hedefleme, Örn: ‘’emlak’’, ‘’ gayrimenkul’’ gibi anahtar kelimelerin yer aldığı sayfalarda reklamlarınızın gösterilmesi için olanak tanır.

Google Ads, Görüntülü Reklam Ağında hedeflerinize ne kadar iyi ulaştığınızı ölçmenizi sağlar. Reklamlarınızın hangi web sayfalarında yayınlandığını, en fazla tıklanan reklamların hangileri olduğunu ve hangi sitelerde en düşük maliyetle en fazla değeri elde ettiğinizi öğrenebilirsiniz.

Reklamlarınızı, sunduğunuz ürünü veya hizmeti aramaya başlamalarını beklemeden kullanıcılara sunabilirsiniz. Bu da, genel reklamcılık stratejinizin temelini oluşturabilir. Ayrıca daha önce sitenizi veya uygulamanızı ziyaret etmiş kullanıcıların hedeflendiği yeniden pazarlama kampanyalarında olduğu gibi, kullanıcılara geçmişte ilgilendikleri ürünü veya hizmeti hatırlatabilirsiniz.

Kaynak

https://support.google.com/google-ads/answer/2404190?hl=tr