Türkiye’de Görüntülü Reklam Ağı, internette arama yapan kullanıcıların %96’sına ulaşıyor.

GRA ile müşterilerinize internete bağlandıkları her kanaldan ulaşmaya devam edebilmeniz mümkün, marka bilinirliğini artırmak veya yeni ürün, hizmetin tanıtımını gerçekleştirmek isteyen herkes için ideal Google Ads kampanya türlerinden biridir.

Görüntülü Reklam Ağı Nasıl Hedeflenmelidir?

  • Görüntülü Reklam kullanıcılarına bir çok hedefleme yöntemi sunmaktadır: Konu, ilgi alanı, kelime ile hedeflemeler gerçekleştirebilirsiniz.
  • Konu ile hedefleme, seçtiğiniz konu ile ilgili doğrudan alakalı sayfalara reklam yerleştirmenize olanak tanır.
  • İlgi alanı ile hedefleme, Görüntülü Reklam Ağında belirli konulara ilgi göstermiş olan ziyaretçilere ulaşmanıza olanak tanır.
  • Kelime ile hedefleme, Örn: ‘’emlak’’, ‘’gayrimenkul’’ gibi anahtar kelimelerin yer aldığı sayfalarda reklamlarınızın gösterilmesi için olanak tanır.
  • Google Ads, Görüntülü Reklam Ağında hedeflerinize ne kadar iyi ulaştığınızı ölçmenizi sağlar. Reklamlarınızın hangi web sayfalarında yayınlandığını, en fazla tıklanan reklamların hangileri olduğunu ve hangi sitelerde en düşük maliyetle en fazla değeri elde ettiğinizi öğrenebilirsiniz.
  • Reklamlarınızı, sunduğunuz ürünü veya hizmeti aramaya başlamalarını beklemeden kullanıcılara sunabilirsiniz. Bu da, genel reklamcılık stratejinizin temelini oluşturabilir. Ayrıca daha önce sitenizi veya uygulamanızı ziyaret etmiş kullanıcıların hedeflendiği yeniden pazarlama kampanyalarında olduğu gibi, kullanıcılara geçmişte ilgilendikleri ürünü veya hizmeti hatırlatabilirsiniz.