Google Reklamlarını geleneksel pazarlama yöntemlerinden ayıran başlıca özelliklerden birisi de %100 ölçülebilir olması.
İşletmenize özel yapacağınız reklam çalışmalarında pazarlama bütçenizin nerede veya nasıl kullanıldığını kontrol etme imkanına sahipsiniz. Yer, Cihaz, Konum gibi birçok alanda özel hedefleme yapmanın yanı sıra bu hedeflemeler karşılığında aldığınız tıklama, gösterim gibi birçok metriği de görebilirsiniz.
Cihaz Raporları,
Reklamlarınızın en çok trafiği hangi cihaz tipinden aldığını raporlayabilir aynı zamanda cihaza özel teklifler ile reklamlarınıza hız kazandırabilirsiniz.
Arama Terimleri Raporları,
Müşterilerinizin size ulaşmak için kullandıkları terimleri listeye bilir, mevcut anahtar kelime listenizi genişletebilir ve daha fazla yeni müşteriye ulaşabilirsiniz.
Coğrafi Raporlama,
Ürün veya Hizmetinizin hangi ülke, şehir veya ilçelerde daha fazla aratıldığını merak ediyorsanız bu raporlama modeli tam size göre. Reklamlarınızın kazandırdığı trafiğin hangi bölgelerden ulaşıldığını inceleyebilir. Coğrafi rapor sonuçlarınıza göre, dönüşüm oranı düşük olan bölgelerde optimizasyon gerçekleştirebilirsiniz.
Demografik Raporlama,
Müşterileriniz hakkında daha fazla bilgiye sahip olmak istiyorsanız, örneğin mevcut reklamlarınızı tercih eden kullanıcıların hangi yaş aralığında olduğunu, tercih edenlerin kadın mı veya erkek mi olduğunu görebilirsiniz. Bu raporlama ile kitlenize uygun içerikler oluşturabilirsiniz.
Yukarı da belirtilen rapor tiplerine ek olarak, Özel rapor listeleri oluşturabilir, düzenli raporlama ile reklamlarınız da doğru optimizasyonu sağlayabilirsiniz.