Google Alışveriş Reklamları ile Satışlarınızı Artırın

Google Alışveriş reklamları 40’dan fazla ülke de aktif olarak kullanılmakta ve bir çok firma ihracatını büyütmek için Alışveriş reklamlarını kullanmakta. Siz de mevcut pazarınızı genişletmek ve daha fazla yeni müşteriye ulaşarak satışlarınızı artırmak istiyorsanız, E-İhracatın en kolay yolu olan Google Alışveriş reklamlarını değerlendirebilirsiniz.

Müşterileriniz Ürünlerinizi Keşfetsin

Doğrudan satış hedefli işletmeye sahipseniz Alışveriş Reklamları ile dünya genelinde veya hedeflediğiniz ülkeler de ürününüzün adı, ürün fiyatı, ürün görseli, açıklaması ve işletmenizin adını sunarak pazarda yerinizi alabilirsiniz. Alışveriş Reklamları ile E-İhracat ‘a başlayacak olan firmaların dikkat etmesi gereken hususların olacağını da hatırlatmak isteriz.

Örneğin: Reklamlarınızın yayınlanacağı ülkenin kullanmakta olduğu para birimi ve dil seçeneğini öğrenebilir, Ürünlerinizi satın alacak olan müşterilerinizi uygun içerik ile karşılayabilirsiniz.Satış yapacağınız ülkenin reklam gereksinimlerine uygun planlama gerektireceğini ve her ülkenin Alışveriş politikalarının farklılık göstereceğini de unutmamalısınız.

Alışveriş Reklamları ile

-Doğrudan hedefinize uygun yeni kullanıcılara ulaşabilir,

-Kolaylıkla kampanya yönetimini sağlayabilir,

-Daha fazla trafik elde edilir,

-Detaylı raporlama ile reklamlarınızı kontrol altında tutabilir.

-Pazarlama bütçeniz de tasarruf elde edebilirsiniz,

Google, Alışveriş reklamlarınızın nasıl gösterileceğini belirlerken veri feedinizi kullanacaktır. Veri feedleri, sattığınız ürünlerle ilgili detayları içerecektir. Müşterinize alakalı ürünlerin gösterilmesi için veri feedinizin eksiksiz ve doğru oluşturulması gerekecektir.

Detaylı bilgi ve planlama için Google Ads Hesap Uzmanlarımız ile iletişime geçebilirsiniz.