Rakiplerinizden bir adım önde olmak ve Google Arama Sonuçlarında üst sıralarda yer almak istiyorsanız eğer bu içeriği değerlendirebilirsiniz.

Google Reklamlarınızın daha düşük maliyetlerle daha üst sıralarda yer alması mümkün, bunun için önerilen 5 farklı adımı göz önünde bulundurabilirsiniz.

1.Hedefe Uygun Kampanya Seçimi

Google Ads her hedefe uygun farklı özellikleri içinde barındırdığı birden fazla kampanya türü sunmaktadır. Hedefinizin ürün satışını artırmak mı, markanızın tanıtımını yapmak mı yoksa hizmetlerinizi yeni kullanıcılara ulaştırmak mı olduğunu netleştirin. Planlarınıza uygun kampanya seçimi yapın.

 

2.Reklam Metinleriniz İşletmenizin Vitrini

Kullanıcı Google da arama yaptıktan sonra ilk olarak reklam metinleriniz ile karşılaşacaktır. Kusursuz kurguya sahip reklam metinleri sizi rakiplerinizden ayıran başlıca özelliklerden olacaktır. En az 3 farklı reklam metni kurgulayarak yayına alabilir, müşterileriniz tarafından en çok tercih edilen metni yayında bırakabilirsiniz. Anahtar Kelime listenizde yer alan tümceleri reklam metinlerinizde geçirmeniz reklam alaka düzeyini de artıracaktır.

 

3.Bağlantı Uzantılarını Kullanın

Reklamlarınızın daha fazla tercih edilmesini istiyor, Ürün veya Hizmetinize özel kampanya veya açıklamaları paylaşmak istiyorsanız eğer Bağlantı Uzantıları ihtiyaçlarınızı karşılayacaktır. Bu bağlantılar Tıklanma Oranınız da gözle görülür yükselişi getirecektir.

 

4.Reklam Bütçenizi Gözden Geçirin

Doğru kurgulanmış kampanyalar, reklam grupları veya metinlerin yanı sıra reklam sıralamanızı etkileyecek faktörlerden biride reklam bütçeniz olacaktır. Rekabetin yoğun olduğu sektörler de günlük bütçenin rakiplerinizden yüksek olması daha fazla yeni müşteriye ulaşmanızı sağlayacaktır. Reklamlarınız için ayırdığınız bütçenin yeterliliğini Google Ads’in sunmuş olduğu Kampanya Teklif Simülatörünü kullanarak kontrol edebilir veya Google Ads hesap uzmanlarımızdan destek alabilirsiniz.

 

5.Açılış Sayfanızı Kontrol Edin

Reklamlarınız aracılığıyla web sayfanıza ulaşan müşterilerinize, arama sağladıkları ürün veya hizmetleri içeren sayfalara yönlendirmeniz önerilir. Aynı zamanda sayfa açılış hızınızın Min.3 sn olması kullanıcının sayfanızda kalma oranını yükseltecektir.

Alaka düzeyi yüksek reklam metni ve açılış sayfaları ile maliyetlerinizi iyileştirebilirsiniz.

Reklamlarınız için daha fazlasını nasıl yaparım? diyorsanız, Google Ads Hesap Uzmanlarımız ile iletişime geçebilirsiniz.