Markalaşmada Marka Bilinirliğinin Önemi

Büyük bir şirkettesiniz, herkes şirketinizi tanıyor ve yeni müşterilere ihtiyaç duymadığınızı düşünüyorsunuz. Buraya kadar herşey çok güzel fakat unuttuğunuz birşey var;

Yapılan en büyük yanlışlardan biri şirketlerin yeterince büyük olduğunu düşündükten sonra markalaşma adına yapılan çalışmaların durdurulması!
Şirketiniz büyük bir Pazar listesinin içinde ve sürekli büyüyen markalar arasında kalıcığınızı ispatlamak biraz zor. Kendinizi göstermeli ve marka kalıcılığınızı mümkün olduğu kadar arttırmalısınız.

Bunun için sabırlı ve çözüm odaklı planlamalar yapmalı uzman kişilerden yardım almaktan çekinmemelisiniz.Bu yolda yapılabilecek bir çok reklam çalışması var fakat sizin amacınız çözüm odaklı bir reklam kampanyanız olmalı!

– Profosyonel bir web sayfanız olmalı!

Potansiyel müşterilerinizin sizi ilk olarak tanıyacağı adresiniz web sayfanız.

– Google’a kendinizi tanıtmalısınız!

Potansiyel müşterileriniz web sayfanıza ulaşmak için sektörünüzle ilgili kelimelerle arama motorunda araştırma yapacaktır.

– Akılda kalıcılığı sağlamak!

İşte tamda bu noktada sizlere tavsiyem ‘’Re-Marketing’’ olacak. Yeniden Pazarlama olarak adlandırdığımız bu reklam kampanyası, akılda kalıcığı aktif bir şekilde sağlıyor. Web sayfanızı ziyaret eden potansiyel müşterileriniz sayfanızdan ayrıldıktan sonra sizinle aynı sektör grubundan araştırmalarına devam edeceklerdir. Bu noktadan sonra “Re-Marketing” sayesinde potansiyel müşterileriniz sayfanızdan çıktıktan sonra reklamlarınızı görmeye devam ediyorlar. Bu sizi rakiplerinizden bir adım daha önde tutacak ve potansiyel müşterilerinizide karar aşamasına yaklaştıracaktır.