Google Reklamlarınıza Yeterli Bütçe Ayırın

Dijital mağazanızın faal durumda olduğundan emin olun. Kampanya tekliflerinizi ve bütçelerinizi düşük tutarak alakalı ve dönüşüm sağlayan trafiği kaçırmayın.

Günün veya Sezonun Ortasında Hizmet Veremeyecek Durumda Kalmayacağınızdan Emin Olun

Neden mi? Yılbaşı trafiği önceden tahmin edilemeyebilir. Müşterileriniz ürünlerinizi ararken hazır durumda olabilmek için hesabınızı izleyin.

Bütçeyi çok hızlı tüketip tüketmediğinizi anlamak için “nakit harcamanızı” (bugüne kadar harcanan para miktarının bugüne kadar ayrılan bütçeye bölünmesiyle elde edilir) etkin şekilde ölçün. Bütçeniz sınırlıysa kampanya performansınızı görüntüleyin ve en çok neyin harcama yaptığını görmek için reklam veya ürün gruplarını önceliklendirin. Ayıracağınız bütçeler yılbaşı sezonu boyunca, hatta sezon sonrasında bile gelebilecek yoğun talebi fazlasıyla karşılayabilmelidir.

Yılbaşı Sezonunun Zirve Dönemlerinde Bütçeleri Arama Artışıyla Eşleşecek Şekilde Ayarlayın

Neden mi? Daha fazla yılbaşı arama sorgusu elde etmek için planlamanızı önceden yapın. NRF’ye göre, tüketicilerin neredeyse yarısı yılbaşı listelerini 2016 yılının başında oluşturmaya başlarken, yüzde 41’i Ekim ayında ya da daha erken alışverişe başlamış.

Askıya Alınma ve Onaylanmama Gibi Durumlardan Kaçının

Hesabınızın askıya alınması ya da en iyi ürünlerinizin gösterilmeye uygun olmaması, değerli yılbaşı trafiğini kaçırmanıza neden olabilir.

Daha Fazla Hacme İhtiyacınız Varsa Kolay Kazançları Hedefleyin

Ürünlerinize hızlı bir şekilde daha fazla yılbaşı trafiği çekmek için kolay hedeflerle başlayın. Bütçenin çok altında kalıyorsanız, gösterim payı düşük olan ancak en çok kârı ve daha yüksek dönüşüm oranları sağlayan ürünlere daha yüksek teklifler verin.

Rekabetçi Olun

Yılın en önemli döneminde müşterilerinizin ilgisini çekmek için elinizden geleni yapmalısınız.

Cihazlar Genelinde Yüksek Dönüşüm Sağlayan Bir Trafik Elde Etmek için daha yüksek teklifler verin

Neden mi? Yılbaşı sezonunun en yoğun olduğu dönemde, artış gösteren satın alma amacı elde etmek için Alışveriş kampanyalarının artan dönüşüm oranlarından faydalanın.

Yılbaşı sezonunun zirve dönemlerinde artan dönüşüm oranlarından yararlanmak için teklifleri düzenli olarak inceleyin ve rakiplerinizin üzerinde teklifler verin.

Yüksek Değere Sahip Ürünlerinizi Sonuçlar Listesinin ilk Sıralarında Gösterin

Neden mi? Mobil cihazlarda en üstteki sonuçlarda yer alan alışveriş reklamları kullanıcı etkileşimini 3 kata kadar artırıyor.Ortalama maliyet için kontrol edildiğinde, Hedef ROAS Akıllı Teklif stratejisini kullanan reklamverenlerin en çok dönüşüm sağlayan sorgular için ilk konumda olma olasılığı, manuel teklif verme kullananlardan 2 kat daha fazla.

Yılbaşı Dönemi Satışlarınıza ve En İyi Performans Gösteren Ürünlere Öncelik Verin

Ana kampanyanızın performansını etkilemeden stratejik ürünlerinizin bütçe ve promosyonlarını optimize etme esnekliği kazanın.

Mobil Trafik ve Artan Dönüşüm Oranlarından Yararlanın

Neden mi? Akıllı telefon kullanıcılarının %58’i son 30 gün içinde akıllı telefonlarını alışverişle ilgili olarak kullandığını söylüyor. Kullanıcıların telefon üzerinden bir ürün satın alma ihtimali de bir yıl öncesine kıyasla %50 daha yüksek.

Tüketiciler alışveriş deneyimleri boyunca mobil cihaz kullanır, bu nedenle düşük bir mobil teklif vererek mobil cihazların değerini hafife almayın. En değerli ürünlerinizi en iyi sonuçlar listesinde göstermek ve yılbaşı sezonunun zirve döneminde artan dönüşüm oranları elde etmek için mobil teklifleri yükseltin.