Dönüşümleri izlemek, reklamlarınızın performansının işletmenizin başarısıyla olan ilişkisi hakkında size ayrıntılı bilgi sağlayabileceği için önemlidir. Bu yüzden her reklam hesabında dönüşüm izleme aktif olmalıdır.

Dönüşüm izleme özelliğini neden kullanmalısınız?

  • Değerli müşteri etkinliği sağlaması açısından en yararlı anahtar kelimeleri, reklamları,reklam gruplarını ve kampanyalarını görebilirsiniz.
  • Yatırım getiriniz (YG) hakkında fikir sahibi olabilir ve reklam harcamanız konusunda daha isabetli kararlar alabilirsiniz.
  • Kampanyalarınızı işletme hedeflerinize göre otomatik olarak optimize eden Akıllı Teklif stratejileri (hedef EBM, geliştirilmiş TBM ve hedef ROAS) kullanabilirsiniz.
  • Bir cihaz veya tarayıcıda reklamlarınızla etkileşim kurup başka cihazda dönüşüm gerçekleştiren müşterilerin sayısını görebilirsiniz. "Tüm dönüşümler" raporlama sütununda cihazlar arası, tarayıcılar arası ve diğer dönüşüm verilerini görüntüleyebilirsiniz.